joi, 15 martie 2012

Seminte de frangipani




Doua seminte ingropate in pamant umed, furat din parc, la ceas de seara. Doua seminte ca niste pesti tepeni cu cozile stravezii deasupra apei maloase.
N-am plantat niciodata nimic in ghiveci. Acasa la mama nu am flori in patratele de pamant. Am plantat odata puieti intr-o padure, dar asta nu se pune, pentru ca am i-am fixat in pamant si mi-am vazut apoi de viata. Daca mai traiesc, treaba lor si-a Directiei Silvice.

Seminte de frangipani. Copaci care fac niste flori parfumate precum iasomia si frumoase de sa le culegi si sa le porti dupa ureche.

Rabdare. O calitate pe care n-am avut-o niciodata. Fac treispe-paispe pe langa cana, astept sa se inalte copacii, cum asteapta ciobanii sa creasca iarba. Am nevoie sa apas pe-un buton de fast forward. Hai, frangipani, hai! Ostoieste-mi dorul de ghiocei pe care cine stie cand o sa-i mai vad. Fa-ma sa uit de zambile, de frezii, de lacramioare. Fa-ma sa ma obisnuiesc cu ideea ca martie e prima luna de toamna. Ti-oi cumpara o casa mai mare, sa faci si pui, si oi pastra si-o fotografie cu tine in portofel, sa ma mandresc la toata lumea. Hai, cresti odata? Fa-te asa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu